Best of Customer Media 2010 van start – zelf o.a. in jury crossmediaal

bof.gifDe Best of Customer Media 2010 gaat vanaf vandaag weer van start. Inzenden is mogelijk tot 17 september en de feestelijke uitreiking vindt plaats op maandag 29 november bij Hotel de Goudfazant te Amsterdam. Twee nieuwe categorieën zijn toegevoegd aan de bestaande: Digitale media en Audiovisueel. Tijdens de uitreiking op 29 november wordt ook de winnaar van de Customer Media Scriptie Award bekend gemaakt.

Nieuwe categorieën: Digitale media en Audiovisueel.
Uitreiking maandag 29 november 2010 bij Hotel de Goudfazant.

Best of Customer Media is de vakprijs voor de beste customer media initiatieven in Nederland. De awards worden jaarlijks uitgereikt aan customer media cases die zich het voorafgaande jaar creatief, inhoudelijk, crossmediaal en effectief duidelijk hebben weten te onderscheiden. Bureaus kunnen tot vrijdag 17 september hun beste werk online én fysiek inzenden. “De opzet van de awards is afgelopen jaar als zeer goed geëvalueerd”, geeft Monique Vierdag, directeur Smin aan. “Deze opzet hebben we dit jaar in stand gehouden en op een aantal punten geactualiseerd. Zo zijn twee nieuwe categorieën toegevoegd en zijn de jureringcriteria aangescherpt.”

Afgelopen jaar werden 98 cases ingediend, waarvan er uiteindelijk negen met een award naar huis gingen. Het prijswinnend werk van de Best of Customer Media 2010 wordt op maandag 29 november bekend gemaakt bij Hotel de Goudfazant. Een inhoudelijk programma over de meest recente customer media ontwikkelingen is net als vorig jaar aan de uitreiking gekoppeld. Tevens wordt de winnaar van de scriptieaward bekend gemaakt tijdens de feestelijke avond. Inzenden is mogelijk via www.bestofcustomermedia.nl.