Seminar ‘Crossmediaal in 2010’

syntesncrossmediaSyntens organiseert samen met MediaPlaza op 8 december het brancheseminar ‘Crossmediaal in 2010’ voor de media- en communicatie industrie. Het seminar richt zich op concrete handvaten rondom strategische keuzes, effectieve klantcontacten, nieuwe verdienmodellen en een passende organisatiestructuur.


Door de krimp in traditionele kanalen zijn de uitdagingen voor nieuwe advertentie-, business-, communicatie- en distributiemodellen talrijk. Ze worden binnen de traditionele bedrijven vaak nog niet herkend en erkend als middel om het bedrijf klaar te stomen voor de opmars van allerhande zogenaamde 2.0 ontwikkelingen.

Sprekers zijn onder andere Marieke van der Donk van PwC, Hille van der Kaa (De Uitgeeffabriek), Erik Stevens (Phaff & Partners) en Oscar Kneppers (Bright). Het ochtend programma is plenair, in het middagprogramma vinden een viertal parallel sessies plaats. De dag wordt afgesloten door ‘George Parker’.

Het programma wordt aangeboden door het Ministerie van Economische zaken en is gratis toegankelijk.