Momo #10 presentatie over eReaders ontwikkelingen
Gisteren had ik samen met Johan Hagenbeuk van BeBook de gelegenheid tijdens Momo #10 in Amsterdam een presentatie te geven over een aantal relevante ontwikkelingen rondom eReaders.
De ongeveer 350 aanwezigen werden op maandagmiddag verrast door een groot aantal lezingen volgens de Pecha Kucha methode, waarbij maximaal 20 slides in elk 20 seconden (automatisch aflopend) mochten worden gebruikt. Dat viel in sommige gevallen nog niet mee.
De samenwerking met Johan verliep soepel en prettig, maar was best wel spannend. We hadden immers net een uurtje tevoren kennis met elkaar gemaakt en dan sta je ineens met elkaar op het podium een presentatie te geven. Keynote liet ons heel even in de steek, maar gelukkig was dat euvel snel verholpen. We werden niet ‘geplaagd’ door het backchannel. Onderstaand de presentatie.
Het was leuk en inspirerend!!
De middag werd afgesloten met een dynamisch verhaal van Gerd Leonhard, die in feite vertelde dat de Advertentiemodellen, Businessmodellen, Communicatiemodellen en de Distributiemodellen onder invloed van Markten, Methoden, Mensen en Middelen in een 2.0 wereld zodanig veranderen, dat we opnieuwe onze maatschappij moeten inrichten.
Er werd volop gefotografeerd.
Lees ook een review bij Mobilecowboys.
Een review over het verhaal van Gerd Leonhard is te vinden Bij Marketingfacts.