Adnovate: 2.0 speler in een traditioneel media krachtenspel
Adnovate nam onlangs LogicUse (RSDB) uit Amsterdam en het kernbedrijf van Neroc Mediaware(NGI) over uit Veldhoven. Wie is Adnovate, wat zijn de drijvende krachten achter dit bedrijf en welke propositie hebben zij gekozen in het krachtenspel van adverteerders, reclamebureaus, mediabureaus, studio’ s, prepress bedrijven en drukkerijen?
Ik zit met Paul Broersen (CEO) en Jan Willem van Crevel (COO) aan tafel. Dit duo met een academisch technische achtergrond vormt samen met Erik Jansen , Jan Zielstra en Jan Jacob Koomen het management team van het bedrijf Adnovate, gevestigd in Maarssen en sinds kort dus ook in Veldhoven.
Broersen trapt af: ‘Wij zorgen voor het succesvol neerleggen van een nieuw ontkoppelpunt tussen adverteerders en hun reclamebureaus. Adverteerders willen telkens vernieuwende marketing ideeën van hun reclamebureau’s. Zolang deze bureau’s deze ‘creatie’ leveren, is dat prima. Het probleem ontstaat als je om creatieve redenen wilt switchen naar een nieuw bureau dat vrijwel altijd meteen ook een nieuw executie traject betekent. Dat voorkomen wij, wij helpen de klant aan een effectieve, volledige geautomatiseerde workflow, meteen na de creatiefase van willekeurig welk reclamebureau. O ja, en wij denken uitsluitend vanuit de marketeer, die taal begrijpen is de sleutel voor ons succes.’
Lees binnenkort verder in GW.