Nee, ik heb het hebbedingetje 2.0 nog niet. De oude wilde ik niet, zo een 1.0 gevalletje zou wel al heel snel door iets nieuws worden opgevolgd.
Lees verder....De Yankee Group doet regelmatig onderzoek naar het gebruik van diverse merken desktops en laptops in het bedrijfsleven.
Lees verder....De vergelijkingssite kieskeurig.nl komt met een eigen magazine in een verschijningsffrequentie van 2 keer per jaar.
Lees verder....In mei onderzocht Berenschot voor het vijfde achtereenvolgende jaar de marketingtrends. Dit jaar voor het eerst samen met MarketingTribune. De marketingtrends van 2008 op een rij.
Lees verder....Net terug van vakantie las ik een lezenswaardig artikel van Ton Rombout in Graficus.
Lees verder....Voor de vijfde keer is ‘Grafimedia in cijfers’ verschenen. Het boekje geeft een goed overzicht van de werkgelegenheidsituatie in onze branche.
Lees verder....De GEA jaaruitgave van 2008 is uit. Over efficient, effectief en innovatief organiseren van de publicatieprocessen.
Lees verder....De presentatie van Marianne Zwagerman tijdens het Mediapark Jaarcongres in juni te Hilversum.
Lees verder....In de beginfase van crossmedia is er veel discussie geweest over wat crossmedia nou eigenlijk betekent. In de voorhoede is de discussie echter al lang geen issue meer. Belangrijker is nu om te kijken naar wat crossmedia voor ons kan betekenen.
Lees verder....Levend in een 2.0 push-tijdperk, wordt het papier maar al te gemakkelijk verguisd als vreselijk ouderwets, niet meer relevant, onhoudbaar vanwege het milieu en zo 1.0.
Lees verder....