Praktische workshop social media gereedschappen
Op 22 december beleven we het Customer Media Congres in Haarlem. Strategie voor de grote merken staat centraal. Meer dan ooit spelen social media een rol naast print, web, radio- en televisie reclame. Merkeigenaren moeten hun aandacht verdelen over diverse media kanalen om aandacht van hun consument te kunnen blijven trekken.
• Monique van Dusseldorp is dagvoorzitter
‘Organiseer je social media’ is de titel van de workshop die ik op 4 oktober ga geven voor deelnemers uit het customer media segment. Nee, geen zware theorie, maar samen sleutelen aan vooral combinaties in het gebruik van social media kanalen. Nog nooit wat gedaan in één van de vele kanalen? Geen punt, alles kan aan de orde komen. Neem je laptop, smartphone of tablet mee! De marathon kan beginnen. In een paar uur tijd kennis delen is het doel. Naar huis met bruikbare gereedschappen, maar ook met huiswerk. Want dat is het terrein van social media. Niet één keer ‘aanzetten’, maar voortdurend aandacht houden voor al je -nauwkeurig – gekozen kanalen, maar vooral voor je doelgroep(en)!
En was je al aanwezig op het congres in Haarlem, dan betaal je slechts 75 euro in plaats van de gebruikelijke 95 euro.